niedziela, 29 marca 2015

Znowu ja?

Uh. No i znowu zapomniałam o postach. No cóż, w takim razie dam kilka rysunków (z tabletu graficznego) na osłodę i filmik. 
Myślałam też nad tym, abym właśnie tutaj zaczęła opowiadać o mnie, o tym co mnie spotyka na co dzień, pisać moje przemyślenia itd... Co o tym myślicie? Taka mała odmiana. Wówczas podejrzewam, że posty będą się pojawiały nieco częściej. ;p




 To zamierzam wysłać na CP na HW. Rysowane w GIMP'ie.

 Wilk o imieniu Admille. Zaczęta i nie skończona maskotka WMW. Połączenie wszystkich log z konkursu.

 Zaczęłam, jeszcze nie skończyłam z braku czasu. To wilk na zamówienie (od kilku miesięcy go mam, ale teraz zaczęłam od nowa w innym programie o.O), i szczerze nie wiem nawet, jak ma na imię. XD

 Mój wilczy OC, Carlo. Całkiem jestem z niego zadowolona. ^^

 Avatar robiony dla mojej koleżanki. Jakby kto pytał, to to jest kot.

 Bawiłam się w Paincie w momencie nudy i wyszło mi coś takiego. Możecie to rude coś kopiować ile wlezie. Inne rysunki nie. Inne są moje. ;p

 Hm... To jestem ja. Od 2 miesięcy to męczę i wciąż nie skończyłam. ._.

 To będzie w przyszłości mój nowy avek na Google+. Na razie nie chce mi się tego kończyć.

Kolejne nie skończone dzieło. Kojarzycie moją Magic Jessie? To również ona. :D

2 komentarze:

  1. Ale przepiękne rysunki masz talent ;d
    ten pomysł na posty to dobry pomysł ;d
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomysł na posty o nieco innej treści zgapiłam właśnie od Ciebie, tak z ciekawostek mówiąc. Ja też lubię dużo myśleć i jeszcze więcej gadać, jak już mogłeś zauważyć. ;p

      Usuń